E.Sir

忘记是生活的技术,微笑则是生活的艺术 ~

© E.Sir
Powered by LOFTER

Thank You for the Broken Heart - J Rice

你牙齿里有棵青菜:

一首缓慢的抒情歌来自美国翻唱达人J Rice,他因翻唱Eminem的《love the way you lie&not afraid》广受欢迎而迅速走红~不过今天分享的这首歌不是翻唱哦,是他的原创单曲,简单的钢琴伴奏映衬出最清澈的嗓音已足够深情,不需要任何修饰就被折服~谢谢你给我的破碎的心~

Thank You for the Broken Heart        J Rice

Everything I know about love
关于爱的每件事
I learn from you, from you
我都是从你身上学到的
And everything I know about pain
关于伤痛的每件事
I learn from you, you
我也是从你身上学到的
You were my only, you were my first
你是我的唯一,你是我最初的爱
You showed me lonely
你把孤单摊开让我看

And you took me in when I was hurt
当我受伤了你就抱紧我
But the most important thing you ever gave me
你给予我最重要的事
Was the one that hurt the most
也是伤害我最深的
So thank you for the broken heart
所以谢谢你给我一颗破碎的心
Oh yeah
哦耶
And thank you for the permanent scar
谢谢你给我永恒的伤疤
Cuz if it wasn't for you
如果这伤不是你给我
I might forget
可能我早就忘了
How it feels to let go
放手的感觉怎么样
And how it feels to get a brand new start
重新开始的感觉怎么样
So thank you for the broken heart
所以谢谢你给我一颗破碎的心
I still remember when you called and said that he
我仍然记得你打电话说他
Didn't mean anything
根本就不算什么
And how could you expect me to look at you
你怎么能期待我看着
(Look at you the same way)
像以前一样看着你
You were my only, but not my last
你是我的唯一,但不是我最终的归宿
You showed me lonely, and you made me
你把孤单摊开让我看,你造就了我
Put you in the past
把你安放在过去
The most important thing you ever gave me
你给予我最重要的事
Was the one that hurt the most
也是伤害我最深的
So thank you for the broken heart
所以谢谢你给我一颗破碎的心
Oh yeah
哦耶
And thank you for the permanent scar
谢谢你给我永恒的伤疤
Cuz if it wasn't for you
如果这伤不是你给我
I might forget
可能我早就忘了
How it feels to let go
放手的感觉怎么样
And how it feels to get a brand new start
重新开始的感觉怎么样
So thank you for the broken heart
所以谢谢你给我一颗破碎的心
And everytime I find myself alone in pieces
每次孤单如碎片
I find myself
在其中拼凑自己
I just remember when you hurt me and
我记得当你伤害我
I made it
我任你摆布
So thank you for the broken heart
所以谢谢你给我一颗破碎的心
And thank you for the permanent scar
谢谢你给我永恒的伤疤
Cuz if it wasn't for you
如果那人不是你
I wouldn't be here
我也不是现在的我
With the love of my life
有爱伴随
All my pain disappear
伤痛消失
I've come so far
我已经走了如此长的一段
So thank you for the broken heart
所以谢谢你给我一颗破碎的心
I thank you, I thank you for the broken heart
谢谢你,谢谢你给我一颗破碎的心
Broken heart
破碎的心
For the broken heart
心已破碎
I'll never have a broken heart
就不怕再碎
Again
再碎


评论
热度 ( 10 )
TOP